Namens De Grunte mochten Koen en Meike Hultink dit weekend naar het NJK in Drachten. Koen kwam zaterdagmiddag in actie met de 200 schoolslag. Hij zwom een goede en snelle race en werd 38ste in het totaalklassement. Hij zwom tegen oudere jongens (O16) dus dat is een prima prestatie en belooft wat voor de toekomst!
Zondagochtend kwamen Meike en Koen beide in actie voor de 100 schoolslag. Meike wist een hele snelle 50 meter neer te zetten, maar bij de tweede baan kon ze dit niet evenaren. Ze eindigde op de 45ste plek. Koen wist weer te pieken en zwom een mooie PR in Drachten en eindigde op de 39ste plek!
Broer en zus hebben een geweldige ervaring opgedaan in Drachten. Goed gedaan!







