Namens De Grunte mochten Koen en Meike Hultink dit weekend naar het NJK in Drachten. Koen kwam zaterdagmiddag in actie met de 200 schoolslag. Hij zwom een goede en snelle race en werd 38ste in het totaalklassement. Hij zwom tegen oudere jongens (O16) dus dat is een prima prestatie en belooft wat voor de toekomst! Zondagochtend kwamen Meike en Koen beide in actie voor de 100 schoolslag. Meike…





